Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.06.2009 04:18 - Това ли е истината за трагедията на самолета над Атлантика ?
Автор: rockbul Категория: Новини   
Прочетен: 33008 Коментари: 41 Гласове:
1

Последна промяна: 05.06.2009 05:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

Rockbul 2.o6.2009

Трагедията на френският „ Еърбъс” над Атлантика обиколи всички световни новини. Днес гледах по испанската телевизия анимирано обяснение показвайки една мълния, която удря самолета и причинява неговото разпадане !?  Да видим какво е официалното съобщение:
               „Самолетът е излетял от Рио де Жанейро в 19 ч. вчера и трябвало да кацне на летище "Шарл дьо Гол" в Париж днес в 11:15 местно време (12,15 българско - б.р.). Изчезналият самолет изпратил автоматичен сигнал за късо съединение на борда, докато преминавал през зона на силна турбуленция, предадоха световните агенции. Самолетът най-вероятно е бил ударен от гръм, съобщи Франсоа Брус, говорител на авиокомпанията. Машината преминавала през буреносна зона със силна турбуленция около 2.00 часа по Гринуич. Съобщение е било получено в 2.14 часа по Гринуич, 15 минути след турбуленцията. Самолетът изчезнал от бразилските радари около 1.30 по Гринуич (10.30 часа бразилско време ) след полет от близо три-три и половина часа.”
               Говорителя на компанията Франсоа Брус би трябвало много добре да знае. че в световната практика няма случай в , който самолет да е бил свален от мълния !? Ако някой знае такъв случай нека помогне на нас и на господин Брус.
След това този вид самолети "А 330" имат 5 източника, генериращи електричество, и всички те трябва да бъдат повредени, за да възникне пълна неизправност, а когато и това се случи, функцията им се поема от акумулатор. За да не работи командното табло, всички тези възможности трябва да бъдат изчерпани!
               Самолетът е изчезнал внезапно, това означава, че от строя са били извадени всички вериги, в това число и резервните. Това може да се случи само при взрив в някой от електронните блокове "Дори ако самолетът е почнал да пада, пилотите биха имали време да се свържат със земята. "Щом те не са успели, значи или не е имало връзка, или самите пилоти също са били извадени от строя. Късо съединение на борда не може да прекъсне работата на всички електрически и електронни системи, тъй като всяка от тях е дублирана! ( Владимир Герасимов )
               Защо на самолет не би му се случило нищо от удар на мълния? Самолетът, както и лекият автомобил са цилиндри създаващи ефекта на „Фарадеевият кафез”. Какво представлява той?

              Фарадей доказва експериментално това свойство така: Некомпенсираните заряди се разпределят само по повърхността на проводниците. В куха не заредена метална сфера Фарадей внася метално топче с отрицателен заряд. Когато зареденото топче е вътре в сферата, върху нейните вътрешна и външна повърхност се индуцират заряди с противоположен знак и стрелката на свързания със сферата електроскоп се отклонява. Положението на стрелката не се изменя, когато топчето се допре до сферата. Тя остава неподвижна и след извеждането на топчето.Опитно се проверява, че топчето и вътрешната повърхност на сферата не са заредени. Оттук следва изводът, че при допира отрицателния заряд на топчето изцяло неутрализира индуцираните върху вътрешната повърхност на сферата положителни заряди. Заредена остава само външната повърхност на сферата с отрицателен заряд, който е равен на първо началния заряд на топчето. Следователно целият заряд, който сферата получава от топчето, се разпределя само по нейната външна повърхност.

               Когато е необходимо да се защити уред, машина или просто помещение от външни електростатични полета, се оказва достатъчно обектът да се огради с метална обвивка или с достатъчно гъста метална мрежа, известна като " Фарадеев кафез". Този начин на защита се нарича електростатично екраниране. Ако още не сте се сетили самолета е идеален Фарадеев кафез и точно за това никаква мълния не би му навредила. освен ако не се е появила от вътре на вън...Хах!
Работната височина на полета на пътническите самолети е около 10 000 метра, която е оптимална за разход на гориво и въздушно съпротивление. За това всички самолети се стремят достатъчно бързо да достигнат тази височина и да пуснат автопилота. В нашият случай "А 330" се е движил на тази височина защото са минали повече от 3 часа от излитането му от Бразилия.
             Мълниите най-често възникват в купесто-дъждовните облаци, но могат да се образуват и от торнадо, вулканични изригвания и пясъчни бури.Също ако един облак зареден с положителен заряд се доближи до облак зареден с отрицателен заряд се получава мълнията. За възникване на мълния е необходимо в относително малък обем от облака да се образува електрическо поле с интензитет достатъчен за образуване на електрически разряд (~ 1 МВ/м), а в значителна част от облака да се образува поле със среден интензитет, достатъчен за поддържане на започналия разряд (~ 0,1-0,2 МВ/м).
                Според височината облаците се разделят на 3 етажа: Високи облаци — над 6000 м , Средни облаци — между 2000 и 6000 м , Ниски облаци — под 2000 м. Към тях се отнасят и купестите облаци, с голяма вертикална мощност, които в основата си се намират под 2000 м, а горният им слой може да бъде над 2000 м. Това пише в "Уйкипедиа "
                 Е, след, като самолета се е намирал на 10 000 метра, а светкавиците се образуват в местата около 2000 метра,а съществуването на облаци престава до 6 000 метра, от къде се появи тази светкавица за да порази френският самолет. Аз предлагам от космоса или от нейде изкуствено създадена защото естествено няма как да се получи.
                 Според съобщение на бразилските ВВС от машината са получени съобщения за срив на електрическата система и загуба на налягането в корпуса. След това събитията са се разиграли толкова бързо, че екипажът не е имал време дори да изпрати предупреждения за тревога. Ако последното е вярно, то най-вероятно машината се е разпаднала във въздуха и няма никакъв шанс за хората на борда й казва  авио експерта Владимир Герасимов. За да се случи всичко това най- вероятният сценарии е взрив на борда и тогава би могло да се случи всичко това. Можем само да гадаем как се е получил този взрив и защо се крие от медиите истината и се предлага толкова плитка хипотеза за удар на мълния. Не е необходимо човек да е специалист за да си зададе тези въпроси.


Тагове:   Атлантик,


Гласувай:
1



1. анонимен - Не всички искат истината:-)
03.06.2009 09:44
Истината боли, така че тази версия не е лоша.....
цитирай
2. анонимен - Vchera miarnah che na borda sa bili ...
03.06.2009 09:56
Vchera miarnah che na borda sa bili dve osobeni interesni figuri. Edin prestolonaslednik i ako ne se laja vajna figura na Mishelin.
Moeto lichno mnenie, bez da zalitam v 'konspiracia' i tn, che si govorim za dobre planiran i realizan atentat - bez kamikadzeta, pokaznost etc.
цитирай
3. анонимен - Аз също мисля, че само мълния не би ...
03.06.2009 11:24
Аз също мисля,че само мълния не би могла да повреди самолета.Относно височината на облаците в зоната на екватора достигат до 52 000 фута "http://edition.cnn.com/2009/WORLD/americas/06/02/brazil.france.plane.lightning/index.html?iref=mpstoryview",а самолетите летят на около 35 000 фута.Според информацията отломките са в радиус 5км,което ме навежда на мисълта,че ако беше взрив щеше да ги разпръсне на по-голяма площ,още повече че ги намират след около 2 денонощия в океана.Чудно ми е защо такъв самолет по последни технологии трябваше да мине толкова време преди да се разбере,че нещо му се е случило,а още повече да не може да се локализира мястото на злополуката и да се спасят оцелели,ако случайно е имало.Дано успеят да намерят черните кутии,може би те ще дадат повече яснота.
цитирай
4. анонимен - Аз също мисля, че само мълния не би ...
03.06.2009 11:25
Аз също мисля,че само мълния не би могла да повреди самолета.Относно височината на облаците в зоната на екватора достигат до 52 000 фута "http://edition.cnn.com/2009/WORLD/americas/06/02/brazil.france.plane.lightning/index.html?iref=mpstoryview",а самолетите летят на около 35 000 фута.Според информацията отломките са в радиус 5км,което ме навежда на мисълта,че ако беше взрив щеше да ги разпръсне на по-голяма площ,още повече че ги намират след около 2 денонощия в океана.Чудно ми е защо такъв самолет по последни технологии трябваше да мине толкова време преди да се разбере,че нещо му се е случило,а още повече да не може да се локализира мястото на злополуката и да се спасят оцелели,ако случайно е имало.Дано успеят да намерят черните кутии,може би те ще дадат повече яснота.
цитирай
5. анонимен - Аз също мисля, че само мълния не би ...
03.06.2009 11:28
Аз също мисля,че само мълния не би могла да повреди самолета.Относно височината на облаците в зоната на екватора достигат до 52 000 фута
"http://edition.cnn.com/2009/WORLD/americas/06/02/brazil.france.plane.lightning/index.html?iref=mpstoryview",
а самолетите летят на около 35 000 фута.Според информацията отломките са в радиус 5км,което ме навежда на мисълта,че ако беше взрив щеше да ги разпръсне на по-голяма площ,още повече че ги намират след около 2 денонощия в океана.
цитирай
6. анонимен - Аз също мисля, че само мълния не би ...
03.06.2009 11:28
Аз също мисля,че само мълния не би могла да повреди самолета.Относно височината на облаците в зоната на екватора достигат до 52 000 фута "http://edition.cnn.com/2009/WORLD/americas/06/02/brazil.france.plane.lightning/index.html?iref=mpstoryview",а самолетите летят на около 35 000 фута.Според информацията отломките са в радиус 5км,което ме навежда на мисълта,че ако беше взрив щеше да ги разпръсне на по-голяма площ,още повече че ги намират след около 2 денонощия в океана.
цитирай
7. анонимен - Странно
03.06.2009 11:29
Аз също мисля,че само мълния не би могла да повреди самолета.Относно височината на облаците в зоната на екватора достигат до 52 000 фута "http://edition.cnn.com/2009/WORLD/americas/06/02/brazil.france.plane.lightning/index.html?iref=mpstoryview",а самолетите летят на около 35 000 фута.Според информацията отломките са в радиус 5км,което ме навежда на мисълта,че ако беше взрив щеше да ги разпръсне на по-голяма площ,още повече че ги намират след около 2 денонощия в океана.
цитирай
8. анонимен - :)
03.06.2009 11:45
Mai-nakraq nqkoi da zadade tochnite vuprosi.Evala!!! I az se chudih kak taka mogat da ni zablujdavat s taq istoriq za mulniqta!?
цитирай
9. анонимен - lo6o
03.06.2009 12:20
golqma tragediq bog dagi prosti .a ako nqkoi manipolira istinata za slu4aq ,bog da mu e na pomo6t-bog bai no ne zabravq
цитирай
10. анонимен - А, останки пръснати на 10 км. Не, е не ...
03.06.2009 12:47
А, останки пръснати на 10 км. Не,е не може да е взрив!
цитирай
11. анонимен - KOLEGA?...
03.06.2009 13:14
V TROPIZITE SVETKAVIZI IMA I NAD 8000 METRA ..NESHTO TI IZDISHA TEORIATA?..
цитирай
12. rockbul - Kolega
03.06.2009 13:46
Може в тропиците да има светкавици на 8 000 метра височина, но снимката по- горе и световната статистика за ударени самолети от светкавици мигновено зашиват спуканото от където според вас издиша моето предположение. Нещо друго се е случило и за това гадаем. Ако някой има по- добро предположение да подсказва.
цитирай
13. анонимен - руснаците предполагат ...
03.06.2009 16:06
http://www.monitor.bg/article?id=201037
цитирай
14. анонимен - Бомба, ракета, метеорит, НЛО
03.06.2009 16:07
Други варианти не виждам. Мълния от вътре, среща с метерит, ракета или друг летателен апарат(НЛО) са вариантите според мен. Дори да предположим, че абсолютно всички системи са извън строя. В този случай самолета ще продължи да планира значително време. При симулация на отказване на двигателите и ненамеса на пилотите самолета започва постепенно спускане и увеличаване на скороста. В следствие на това подемната сила на крилата се увеличава и вдига носа като забавя спускането. От 10000 метра височина при неконтролирано спускане се изминават около 30 морски мили за около 7-8 мин при което се стига до повърхноста. За 7-8 минути екипажа е можел да мине на ръчно управление, освен ако не е бил извън строя и той. При контролирано спускане без двигатели от 10000м височина със средна скорост от 185-190 възела се изминават без проблем 90 морски мили, което е близо 166.68 км (една морска миля е 1.852км). Няма смисъл да нищя повече, очевидно и екипажа е бил извън строя. Само за инфо на останалите, пътническите самолети с повече от един двигател са изчислени така, че да могат да се приберат само с един работещ двигател.
цитирай
15. анонимен - за информация
03.06.2009 19:03
Вчера поради облаци имаше нужда от заобикаляне на полетно ниво(FL) 390 . За сведение 39000 фута.Въпрос на плотска преценка (на базата на информацията от МТО радара в самолета)е как точно да се извърши маневрата по заобикаляне. Най-вероятно пилотите на AFR са навлезли в зона с прекалено опасна активност и не са имали късмет. Възможностите за всякакви други сценарий остават но след доклад за силна турболенция и отказ на електрооборудване официалното обяснение е логично. Мир на праха на всички загинали !
цитирай
16. анонимен - mnenie
03.06.2009 19:22
haide stiga s tezi svetkavitzi, oblatzi i nebesa. Ako beshe taka vseki vtori samolet shteshe da e udraren ot svetkavitza.

Jalko za blizkite na tezi hora ..........
цитирай
17. анонимен - странно
03.06.2009 22:31
в друга статия става ясно, че възможните точни координати на падане на самолета са 03 градуса и 57' северна ширина и 030 градуса и 37' западна дължина. Вижте тези координати в Google earth. Много странно - точно там е скенирано от сателита. Страшно е като се види - направо е безнадежно. Освен да Му се помолим за спасението им ......
цитирай
18. анонимен - ......
03.06.2009 23:55
za da ne nastava panika -zatova nqma istina....
primer--4ernobil........
цитирай
19. анонимен - vladi
04.06.2009 03:53
Ima poveche ot edna prichina istinata da se prikriva. Po-gore veche se spomenaha niakoi ot tiah az shte se spra na oshte edna. Az ne znaia kak se plashtat samoleti bileti v BG , no po ostanalia sviat v cenite na biletite sa vklucheni bezumni taksi za sigurnost. E,kak da se prizane che sigurnostta nikakva ia niama a taksite si se subirat. Ne che moze niakoi ot nas da gi spre,no zashto puk da se drazni obshtestvoto ako moze tova da se izbegne.
цитирай
20. rockbul - Rockbul
04.06.2009 19:59
Статията я писах в нощта на катастрофата, като ползвах чужди източници. Не живея в България от 3 години и не съм виждал български вестник много отдавна. Не съм журналист, а просто любопитко. Тезата която предлагам не е задължително да е вярната. Просто малко въпроси. Добре е че давате своя дан в предположенията. Статията е качена в dnes.bg от главната редакторка, като предварително ме попита дали може. Там има над 180 коментара предимно плюейки ме за тъпата статия, която съм написал. Толкова могъл, толкова написал. По- горе в статистиката пише колко човека са я прочели. Явно има интерес. Съжалявам за изгубеното време на моите критици и им поднасям извиненията си.
цитирай
21. rockbul - Инфото за поста ми съм го взел от тук !
05.06.2009 05:39
June 2nd, 2009
Москва, Русия /КРОСС/
- Внезапното изчезване на самолета “Еърбъс А330″ на “Еър Франс” от екраните на радарите може да се обясни с взрив в някой от жизненоважните системи на самолета и разхерметизация, заяви руският авиационен експерт Владимир Герасимов за ИТАР-ТАСС.
“Самолетът изчезнал внезапно, това означава, че от строя са били извадени всички вериги, в това число и резервните. Това може да се случи само при взрив в някой от електронните блокове”, твърди Герасимов.
Дори ако самолетът е почнал да пада, пилотите биха имали време да се свържат със Земята, смята той: “Щом те не са успели да направят това, значи или не е имало връзка, или самите пилоти също са били извадени от строя. Късо съединение на борда на самолета не може да прекъсне работата на всички електрически и електронни системи, тъй като всяка от тях е дублирана”.
Вторият вариант - разхерметизирането на самолета, също може да бъде причинен от взрив, смята Герасимов: „При разхерметизиране на такава височина човек веднага губи съзнание. Това може да обясни мълчанието на пилотите”.
В момента се проучват множество версии за случилото се, в това число появата на кълбовидна мълния, турбулентност, взрив, разхерметизиране и други, както и всевъзможните им комбинации, посочва ИТАР-ТАСС
Самолетът на “Еър Франс” изчезна от екраните на радарите вчера сутринта, когато се е намирал на около 565 километра от бразилското крайбрежие и летял на височина 10,6 километра със скорост 835 км/ч.
Статията на в-к " 24 часа" излиза след това. Кой от кого е преписвал не е трудно да се досетите, но това няма никакво значение. Въпросът е какво ( или кой ) кара хората така ожесточено да се противопоставят на зададените от мен въпроси. Става въпрос за истината и нелепите жертви. Нека БОГ да успокои душите им. Ето вече излезе официална версия, че мълния не е свалила самолета. Ще почакаме да разберем до къде ще е разрешена истината. Ако това ще ви направи по- щастливи ме критикувайте за всичко. Аз ще продължавам да си задавам моите въпроси...в моя си БЛОГ. Ако съм ви неприятен не идвайте на гости у дома. Поздрави !
цитирай
22. анонимен - Nikoi ne krie tova ne e bg presa
05.06.2009 08:08
Strahotni komentari ot roda presata krien ne6to i izliza sas zakliu4enie za malnia, koiato prii4iniava katastrofata. Samo da vi kaja 4e presata v zivilizovanite evropeiski darjavi ne prikriva, tia izobli4ava ako ima nerednosti.
цитирай
23. анонимен - Boeing 747 ударен от светкавица
05.06.2009 11:17
Нещо което би било интересно на мнозина http://www.youtube.com/watch?v=5IRfbC0RHsY&feature=related

Личното ми мнение, е че става дума за атентат. Отделно никъде не се споменава на широката аудитория, че в Бразилия самолетоводенето се изпълнява само и изключително от военни.
цитирай
24. rockbul - Последни новини
05.06.2009 11:41
Това съобщават от БТА.
Намерените от бразилските военноморски сили отломки в Атлантическия океан не са от пътническия самолет на "Ер Франс", както се твърдеше по-рано, заяви бразилски военен говорител, цитиран от Франс прес.
"До момента не е намерена нито една отломка от самолета (на "Ер Франс"). Можем да потвърдим, че намерената отломка не е била от самолета", заяви директорът на отдела за контрол на въздушното пространство ген. Рамон Кардосо. Ден по-рано самият той беше обявил, че бразилските ВМС извадили от Атлантическия океан отломка от багажното отделение на самолета "Еърбъс А330", който потъна в Атлантическия океан с 228 души на борда в нощта на неделя срещу понеделник.
Сега Кардосо заяви пред журналисти, че откритата отломка е била от дървен багажен палет, а на самолета на "Ер Франс" не е имало такива палети. Той подчерта, че бразилските ВМС ще съберат всички отломки от предполагаемия район на потъване на самолета за анализ. Генералът добави, че откритото на океанската повърхност петно от гориво е било от машинно масло, а не от керосин и е било от кораб, а не от самолет. Отломките са били намерени на около 550 км североизточно от бреговете на този бразилски архипелаг Фернанду ди Нороня.
Не са били забелязани тела или части от тела в района.


цитирай
25. rockbul - анонимен 23
05.06.2009 11:49
23 е дал линк на видео в , което се вижда ясно какво се случва със самолет ударен от мълния. Нищо разбира се ! http://www.youtube.com/watch?v=5IRfbC0RHsY&feature=related Насладете се на картинката !
цитирай
26. анонимен - Само една корекция: след 6000м о...
05.06.2009 12:05
Само една корекция: след 6000м облаците не престават да съществуват - просто се наричат високи. Има теоретичен шанс два противоположно заредени високи облаци да образуват мълния на 10000м. Остава обаче абсурда, това да е причината за взрива.
цитирай
27. анонимен - lili_kraq
05.06.2009 15:31
az mislq 4e mnogo mislite
цитирай
28. анонимен - raketa
05.06.2009 19:19
vijte radarnite sistemi po sveta osobeno voennite zasi4at vsi4ko koeto se dviji po planetata.prosto istinata izob6to ne e ydobna za nqkoi sredi.konkyrenciata mejdy kompaniite e seriozna i ni6to 4ydno da se izpolzvat i voenni sredstva za podlivane na vodata.
цитирай
29. анонимен - истината е, че това е рекламна ка...
05.06.2009 19:35
истината е, че това е рекламна кампания на Lost!
цитирай
30. анонимен - военен
05.06.2009 22:55
А 330/340 са може би най сигурните самолети. Летят от 15 години и са около 800-900 по света. Това е парвата катастрофа. Компютърната им система не позволявя дори на пилота да прави грешки.
На мен от така поднесените ни данни ми мирише на саботаж или сбласак с друг летящ обект.
Най вероятно истината ше се укрие и засегнатите страни ще се "разберат" помежду си. Спомнете си само КУРСК.
цитирай
31. анонимен - Случило се е това, което е ТРЯБВАЛО да се случи...
06.06.2009 17:03

От всички версии, изредени дотук, лично на мен най-вероятна ми изглежда версията с екслозия вътре в самолета. Имайки предвид техническото съвършенство на самолета и отличния професионален опит на пилотите, смятам, че причината за такава експлозия може да бъде само една: перфектно планирана и осъществена диверсионна операция на тайна разузнавателна служба на страната Х. За да се пожертва живота на 270-те пасажери, вероятно целта на операцията е била от изключителна важност!
Забележете един странен факт: военни кораби, снабдени вероятно с най- модерно оборудване за откриване и идентифициране на подводни обекти, претърсват вероятния район на трагичния инцидент и "най-после" откриват някакви останки
между които дървени палети, маслено петно и други неупоменати и обявяват на цял свят, че били намерени останките на самолета. Дотук добре! НО, как така след броени дни се разбира, че намерените "останки" и масленото петно (което се оказва че е от машинно масло а не от керосин) не били от самолета, а от тъговски кораб?!Военните обаче обещавали да съберат ВСИЧКИ други останки...Френски кораби с експерти, които знаят всяко винтче на самолета, едва след няколко дни, се "сещат", че в самолета е нямало такива дървени палети и че маслото било машинно, а не керосиново самолетно гориво (керосина е достатъчно само да го помирише, за да разбереш, че не е машинно масло). Още в началото е било ясно, че това не са останките от самолета. Очевидно е, че целенасочено се разпространява дезинформация. Цялата странна и загадаъчна история с гибелта на френския самолет ми прилича на добре скроен сценарий. Никога няма да бъдат намерени черните кутии и никога няма да разберем кой(кои) подготви и осъществи тази чудовищна човешка трагедия.
цитирай
32. rockbul - do 31
06.06.2009 18:52
Май нещата отиват на там. Даже Франция е изпратила ядрена подводница да помага в разследването. Още от самото начало на събитието миришеше на скалъпване с всичките изсмукани от пръстите обяснения за пред света. Какво научаваме от News.bg :
Елена Коцева
Взрив в небето е забелязал пилот на испански самолет, който е изпълнявал полет на 1 юни на Атлантическия океан. Светлината като от взрив е забелязана в района, където се установи, че е катастрофирал френският самолет А- 330 на авиокомпания Air France и бяха намерени останки от машината. Испанският самолет на компанията Air Comet е изпълнявал полет Лима - Мадрид също на 1 юни.
По думите на пилота той е забелязал „мощно избухване на бяла светлина над Атлантическия океан".Пилотът е представил подробен отчет в дирекцията на своята авиокомпания, който е предаден на Air France и на Генералното управление на гражданската авиация в Испания. В него се казва още, че силната и интензивна светлина се е движела по наклонена и вертикална траектория, като по едно време се е разделила на 6 фрагмента. Вторият пилот също е забелязал този феномен, както и един от пасажерите. Испанският Еl Mumdo посочва, че тези свидетелства говорят преди всичко за взрив на борда на френския самолет - версия, която до този момент повече експерти изключваха.
цитирай
33. rockbul - Малко подробности тук !
06.06.2009 19:21
http://rockbul.blogspot.com/2009/06/330-rockbul-06-06-2009.html
цитирай
34. rockbul - Най- новото от 7 юни по случая
07.06.2009 02:56
Няма никакви данни "Ербъс А-330"да се е сблъскал със "съвкупност от изключително интензивни метеорологични явления", заяви днес Ален Ратие от службата "Метео Франс. Експертът бе поканен на брифинг на Бюрото за разследвания и анализи, което разследва случая по поръчение на френските власти. Нищо не сочи в момента, когато е изчезнал самолетът, в съответната зона да е имало бури с изключителна интензивност, каза Ратие, който се позова на данни от изследване на района с инфрачервени лъчи. Синоптикът отбеляза обаче наличието на "мощни купесто-дъждовни облаци" по маршрута на самолета, които започнали да се разсейват, щом машината влязла в заоблачената зона. При всяко положение не може да се говори за извънредно трудни метеорологични условия в района, заключи Ален Ратие. По думите му буреносният фронт в района на африканското крайбрежие например е бил далеч по-силен в този момент.
цитирай
35. анонимен - Жалко за хората!
07.06.2009 10:59
Който и да го е направил, ако наистина го е направил трябва да е имал основателна причина за това. Най-вероятно атентат ,за който се знае и който е от такава важност,че се предпочита мистика или нереални обяснения.
цитирай
36. rockbul - Преди да открият черните кутии няма да разберем нищо
08.06.2009 03:13
Може и да е атентат не знам . Преди да открият черните кутии няма да разберем нищо, ако въобще ги открият. Със сигурност не е мълния и всякакви тем подобни дето ни ги пуснаха за информация в първият ден след катастрофата ! Даже получих сериозна заплаха, че адвокатите на " Франс Айр " щели да ме съдят за уронване престижа на компанията, че съм казал, че не говорят истината. Да това според мен не е истината. Очаквам адвокатите да ми предявят обвинение и да ми докажат на мен и на целият свят ако въобще я разберат, че " Еарбъс- А330 " е жертва на мълния ! Аз просто разсъждавам и задавам въпроси. Нямам намерение да уронвам престижа на никой в този свят. Вярвам в БОГА и съм християнин ( смятам добър ) .
цитирай
37. анонимен - az
08.06.2009 10:20
Ами вижте какви хора са пътували и си направете сметка как така се е получил този взрив!
цитирай
38. анонимен - Nina
10.06.2009 14:31
kade da procheta kakvi hora sa patuvali?
цитирай
39. анонимен - катастрофата
11.06.2009 22:09
Пълни простотии. Защо не попитате специалистите?
Самолетът е бил взривен, но онези тарикати ще го признаят след 2-3 месеца, когато вече ще са изплатени по-ниски застраховки. Това е все едно да си признаят официално у нас съдиите и прокурорите колко вземат да решат някое дело.
цитирай
40. rockbul - Още една идея за гибелта на А330.
17.06.2009 12:54
Анонимен каза...

A330 РЕГИСТРИРА! посоката на разхерметизиране на салона. Това се регистрира за около 3сек. и се излъчва незабавно като спешно навигационно съобщение към земята.
Ако самолета просто се взриви масирано системата едва ли ще регистрира и изпрати такова съобщение.
Ако самолета е взривен в нормална или относително нормална метео обстановка, регистрационната апаратура ще поддържа изпращане на текущи съобщения към земята до падането на самолета.
Самолета обаче не е взривен, защото ако е взривен разхерметизирането трябва да се предшества от експлозия/взривно разхерметизиране и веднага обратната имплозия -свиване след експлозия. Регистрирано е само не особено експлозивно разхерметизиране. По-скоро масирано рязко спадане на налягането.
Самолета просто е навлязъл в лоша метео обстановка, заледил се е масирано и се е разхерметизирал вследствие на удари ледени късове. Загубил е летателни качества и е започнал да пада, като всичко това е регистрирано, предадено и вече публикувано.
Просто никой не иска да повярва че е възможно такова съвпадение - силен насрещен вятър, турбуленция с лед и светкавична дейност.
Всъщност такова нещо се е случвало и е изследвано в района на Гана, но това е друга тема
цитирай
41. анонимен - Случайно днес видях това, но много ми прилича на HAARP
27.02.2011 17:28
НАТО не крие плановете си за "Климатичните оръжия", като най-безсрамно заявява, че до 2025 година, ще командват климата, образуването и разпространението на бури, формирането на облаци, мъгли, подбуждане на наводнения, подбуждане на земетресения и други тектонични отклонения, изкуствено създаване на каквото си пожелаят време и климат. С две думи - контрол на земният живот чрез регулиране на слънчевата светлина и намаляване на атмосферната видимост, което води до промяна на климата.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rockbul
Категория: Забавление
Прочетен: 1028612
Постинги: 249
Коментари: 563
Гласове: 1362
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031