Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2009 04:28 - Разказа на врабчето
Автор: rockbul Категория: Политика   
Прочетен: 1687 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 15.01.2009 15:48


Седя си на терасата отпивам от чашата и едно врабче кацна на стола срещу мен и започна да ми нарежда с човешки глас:

-      Летя си аз безгрижно над улица „Позитано” и понеже се бях уморило кацнах на един прозорец за да си почина. Гледам през прозореца едни господа с червени вратовръзки и единият, който не можеше да произнесе правилно буквата „Л” каза на другите, че докато са били в коледна ваканция неговият екип е работил и няма защо да се притесняват за датата 14 януари. Нали съм си врабче нищо не можах да разбера. Говореше, че са дадени едни 20 000 евро за да се оправи работата и за тях не трябва ( или трябва, не разбрах добре) да се иска фактура ( какво ли е това „фактура” или може би каза „фрактура”!) Друг един чичко каза, че тези пари били много, а чичкото с лошото „Л” му обясни , че като ги раздели на 20 човека са по 1000 евро. Тогава другите чичковци си напълниха чашите с някаква кехлибарена течност и започнаха да се смеят. Явно е било много забавно? След това се разотидоха по големите си къщи при семействата си.

Нали е врабче аз не му обърнах сериозно внимание и продължих да съзерцавам синьото небе. Днес същото врабче пак ме намери и ми казва отново с човешки глас:

-      Нали ти казах вчера, че са дали едни пари на едни други или по- скоро искаше да ми каже, че едни лоши хора са дали пари на едни още по- лоши хора за да опердашат едни добри хора и първите лоши да продължат да си пият кехлибарената течност и да живеят в големите си къщи без някой да ги притеснява.

Опитвах се да разбера за какво ми говори това птиче и нали съм далеч от България не съм информиран. Та по съвета на врабченцето взех, че изгледах целият три часов запис на телевизия „Канал 3”, която предавала на живо театъра пред народното събрание и вече започнах да се досещам за какво ми говори туй мъниче! Ама нали съм „Тома- Невернии”, взех, че прегледах всички възможни записи и попрочетох по какъв сценарии се е разиграла постановката в театъра „Пред „ Главата на коня”. „Гледам и не мога да повярвам на ушите си”?!

Хубаво написали сценария, ама ми приличаше на нискобюджетен „Холивудски” филм. Та никой ли не се досети за всичко това, че трябваше врабчето да ме открехва? И като разбрах, колко е умно това пиленце го поразпитах за неговата истина. И то започна да ми разказва:

-      Чичкото с лошото „Л” ( любов, Левски, ласка, люляк, листа...и каквото там се сетите) казал на едни други здравеняци, който получавали заплата от него да отидат пред театъра оборудвани до ушите с най- нова екипировка и да направят „кордон” ( непозната дума за животинчето) . За да пазят народните избранници от народната любов.

 Как се пази любов пиленцето не знаеше. Аз знам, че любов се съхранява с любов. Друг начин до сега не е открит! Но явно чичкото с лошото „Л” знаеше и други изненади и армагани за Новата Година и с охота ги раздаде на глупавите си „поданници”, които си мислеха, че се намираме в „Обединена Европа” и такава любов не може да не се забележи от света. Но да не се отплесвам в мои наблюдения, а да послушаме, какво друго казва пиленцето.

-      Театъра започна по сценарии. След един час чичкото с лошото „Л” казал на някой негов еничар( и тази дума е непонятна за пиленцето), че един администратор на нещо си, което е публикувано вчера в НЕТ пространството се обадил и казал, че Осама Бин Ладен ( това име го знаеше врабчето) поставил атомна бомба под левият крак на вдигнатият от конника такъв. Гледам и виждам, че конника няма вдигнат крак. Значи врабчето ме габарка нещо. Ама се оказва, че не е така. „Л”-то се обажда на кмета на София и му казва, че града ще изчезне от Земята. Защото неизвестната бомба ще избухне и ще нарани почти 170 човека. Кмета неподготвен за каране на „Сърф” точно сега забранява продължаването на постановката но се оказва, че депутатите в парламента имат специална имунизация против атомни бомби и за това те продължават да си играят ролята без страх от бомбата , но въпреки всичко тези 170 човека са със смазани глави?! И както предвидил неизвестният „админ” това все пак се случило.

Питам врабчето, че защо тогава кмета е издал заповед да се спре театрото, като след неговата заповед жертвите пак са дадени? Пиленцето ми отговаря с някаква патешка философия, че гарван, гарвану, око не вади. Мисля, че сме я чували тази философия? Логиката ми убягва и за това продължавам с разказа на пиленцето:

-      Идват другите лоши, дето са им дали парите снабдени с пръти, камъни в раниците, самоделки...”пиратки” или купени от Илиенци за жълти стотинки. Излизат при непозната дума „кордон” и започват наушким да удрят получаващите заплата от чичкото с лошото „Л” по щитовете, а и получаващите заплата започват да им отвръщат с удари във въздуха, но убедително.

Пиленцето ми казва, че има камери, има лоши и те се знаят кои са. Лошите хвърлят прегради към получаващите заплати, но внимават да не ги наранят. Така е по сценарии. Вярвайте ми това ми го каза врабчето. Чичковците с доброто оборудване вместо да накажат, арестуват, реагират срещу тези, които издевателстват над тях се държат в първият половин час , като истински Европейци. И това е така, защото играят по сценарии. Чакат да се нагнети напрежение и тогава необезпокоявани от никого да направят тест на оборудването си. Направиха го точно по сценария написан от екипа на чичкото с лошото „Л”, който е работил здраво по време на празниците.

Взимащите заплата започнаха да показват силата си без да подбират. То не бяха невръстни момчета, жени, пенсионери, журналисти и всякакви мирни, разумни и интелигентни хора. Много кървави глави видяхме.

Бомбата избухна, но не беше заложена от Осама, а от чичкото с лошото „Л”. Утре ще чакам моето птиченце пак да кацне на верандата и да ми разкаже други подробности дето само то може да ги чуе...




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rockbul
Категория: Забавление
Прочетен: 1031953
Постинги: 249
Коментари: 563
Гласове: 1363
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930