Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.04.2013 03:05 - Изборите на 12 май, ще променим ли нещо ?
Автор: rockbul Категория: Политика   
Прочетен: 2454 Коментари: 0 Гласове:
1



До сега не съм членувал в никаква партия, а и нямам намерение да променям статуса си. България е пред избори и всеки знае за кого не трябва да гласува, но малцина са тези дето знаят за кого да гласуват. Изборният закон е несправедливо написан и когато го спазваме винаги тарикатите- престъпници ще са във властта и ще продължават да ни доят. В момента реално имаме два варианта. Или да бойкотираме тотално изборите с което да се опитаме да променим изборният закон или да изберем някой, които до сега не ни е управлявал с тайната надежда, че този някой ще ни изведе от блатото в което се намираме. Ако бойкотираме изборите няма да има избрано народно събрание или правителство, което да реши евентуално да промени изборният закон. Кръгът се затваря до неизпълнимост. Остава единствената законна възможност да изберем някой, който предлага патриотични и национални ценности за да опазим нашият род. Политическите субекти с такава позиция са "Атака", Жорж Ганчев, ВМРО, Павел Чернев...и допълнете ме ако не съм изцяло подробен :) Моето убеждение е, че трябва да се избере подходящ политик от това направление. Волен Сидеров със своето поведение от 8 години насам показва ясно, че не иска да е човекът нагърбил се с властта и промените. На него му е гот да си пълни джобчето и да лае от време на време по команда. Реално за 8 години освен фалшиви фанфари, разводи и отлюспвания от неговата партия нищо друго не се случи. ВМРО не е ВМРО мисля, че всички са убедени в това ! Павката Чернев е много симпатичен актьор и човек, но заявката му е с индиго"калашников" малко опасно за 21 век / а може би е необходимо...?/ Жорж е политик с опит и предлага една много важна поне за мен точка от неговата програма..."ПРЯКА ДЕМОКРАЦИЯ". Това на мен ми харесва освен, че той никога не е участвал в управлението и не извършвал престъпни действия. Разбира от музика, политика, бизнес, рапира и дори на тази възраст има амбицията да се пребори за благото на народа си. Разсъждавайки си тъй пишейки, си мисля, че за момента мога да рискувам и да стана негов поддръжник. Няма да променя статуса си и да членувам в каквато и да е партия защото душата ми е свободна, но ще кажа на моите приятели, че това поне е някаква реалност. Може и да не съм прав...но кажете ми мамка му някаква друга реалност има дето може да помогне на моята родина в момента?

п.с. Да не си помислите, че съм станал политически наблюдател :) Опитвам се да помогна, стига да не навредя разбира се. Всеки има глава и съвест и всеки има свободната воля да избере какво да прави на 12 май.




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rockbul
Категория: Забавление
Прочетен: 1028619
Постинги: 249
Коментари: 563
Гласове: 1362
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031