Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2008 12:59 - Орален оргазъм
Автор: rockbul Категория: Технологии   
Прочетен: 3196 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 21.09.2008 09:00


Kатрин Миле в книгата си "Сексуалният живот на Kатрин М."
(Catherine Millet, "La vie sexuelle de Catherine M.", Изд. "Seuil", 2001).
Преводът (от френски) Най-същественото, понеже авторката се разпростира на дълго и на широка – тя е художествен критик, директорка на редакцията на художественото списание "Art Press" :

" … Да го поемеш, така че да ти напълни устата, доставя по-ясно чувство , че си изпълнена, отколкото когато вагината е заета. Вагиналното чувство е дифузно, райониращо, окупантът като ли че се разтваря там, докато в устата се чувства съвсем ясно нежното докосване на главичката по вътрешната или външна страна на устните, по езика и по небцето, та чак до гърлото. Без да говорим, че във финалната фаза вкусваш спермата. Накратко удоволствието е сюблимно, понеже сама си го доставяш.
За мен обаче остава мистерия предаването на удоволствието от горния на долния отвор. Как така ефектът на смукането се чувства на другия край на тялото, затварянето на устните около пениса като че ли предизвиква образуването на един изключително твърд пръстен във входа на вагината. Когато фелацията е добре правена, когато си доставям удоволствието да нагодя без да бързам положението на тялото ми, да варирам ритъма, тогава чувствам да избликва от извор, който не е в тялото ми, едно нетърпение, което прелива и концентрира огромна мускулна енергия там, на онова място, за което имам не много ясна представа, по ръба на онази кухина, която ме отваря извънмерно. Отворът на буренце обхванато от обръчи.
Когато пръстенът възниква вледствие от възбуждането на съседния клитор, мога да разбера. Но когато заповедта идва от устния апарат ?! Обяснението трябва да се търси без съмнение в манталния оборот. Макар и най-често клепачите ми да са притворени, очите ми са така близо до прецизната работа, която извършвам, че все пак го виждам и образът, който получавам е мощен активатор на желанието. Може би играе и фантазмът, че зад очите, мозъкът има ясна и моментална представа за обекта, който почти го докосва. Виждам отначало собствените си движения, по които регулирам дишането си : еластичния калъф на ръката ми, устните ми обърнати върху зъбите, за да не нараня, езикът ми, който подхвърля милувка на главичката, когато тя се приближава. Преценявам визуално растоянието. Ръката ми придружава устните, понякога с леко въртеливо движение и увеличава налягането върху голямата напъпила роза. След това ръката изведнъж изоставя устните, за да го мастурбира живо само с два пръста образуващи клещи и движи копринената главичка върху възглавничките на устните затворени в целувка. Тогава Жак изпуска едно учудено и възторжено "ха" (макар, че познава добре тази маневра), и което удвоява собствената ми възбуда, когато ръката отпуска члена, за да му позволи да влезе изцяло чак до гърлото. Опитвам се да го задържа там няколко мига и даже да трия закръглеността в дъното на небцето, докато очите ми се изпълнят със сълзи и чак до леко задушаване. Или пък задържам главината с ръка, цялата ми глава гравитира около нея и й раздавам милувки с бузите, с покритата ми със слюнка брадичка, с челото, с косите и даже с върха на носа. Лижа с чуден език чак до мъдетата, които така добре се поемат с уста. Движения, прекъсвани от по-дълго спиране върху главичката, където връхчето на езикът ми описва кръгчета, когато не си играе върху юздичката. И после, хоп! Без да предупреждавам, поемам в уста всичко изцяло и чувам вик, който предава вълната си на арматурата на набъбналата ми вагина ... "


Тагове:   оргазъм,   ОРАЛЕН,


Гласувай:
1



1. satory - Еха
20.09.2008 14:36
Кога ще излезе тази книга на български? Кой ще е издателя и? Поздрави.
цитирай
2. анонимен - sisi
20.09.2008 22:23
interesno....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rockbul
Категория: Забавление
Прочетен: 1030962
Постинги: 249
Коментари: 563
Гласове: 1363
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930