Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2009 05:42 - Безкрайна Вселена или БОГ?
Автор: rockbul Категория: Технологии   
Прочетен: 1749 Коментари: 2 Гласове:
0



Или има създател ( изключително знаещ и безкрайно мъдър), или Вселената е безкрайна? Но науката да твърди, че без някаква причина от голямото БУМ се създават Вселена, Време и Пространство и то едновременно? Това меко казано е ми прилича на фантастичен роман. Това, че Бог създава причината за да се създаде сам е просто задявка. Естествено, че не е логично, ако той съществува и е създал нашата Вселена ( малко вероятно поне за мен) то той не е от тази Вселена. Науката за сега е безсилна. Всичко, което се е случило преди стената на Планк, която е 10 на минус 43 ( т.е единицата се появява след 43 нули), не може да бъде наблюдавано, камо ли да бъде изследвано и да има някакви научни доводи за това. Няма кой да ме обори, че преди това време някоя наука може да ми каже какво се е случило. До тук свършва науката Физика! Да, но нас ни има? Значи нещата се случват по друг начин, различен от сегашната наука? Значи ако сме твърдо убедени, че създател не ни е нужен за да съществуваме, тогава ..... Вселената е безкрайна! Това също подлежи на съмнение! Ако вселената е безкрайна, както казват в "Галактическият стопаджия", значи е имало безкрайно дълго време да се случи всичко? Мое допълнение. Ако всичко вече се е случило значи, че Вселената е абсолютна? Но виждаме, че това не е така. Вселената се развива, усъвършенства и помъдрява всеки миг...да не кажа, че се разширява създавайки си сама ново пространство? Някой да ми каже, как нещо безсъзнателно и без разум може да произвежда и да прави друго нещо? Вселената е разумна, би отговорил някой! Да вярвам или да не вярвам? Безсъзнателни атоми знаят как да се групират за да има сътворителен процес? Защо има нещо, а не нищо? Нищо то е по- лесно, не създава усилия и не ползва енергия? Защо все пак има Вселена, не е ли по- лесно, да няма? Да ама я има и или научниците или религиозните трябва да дадат достатъчно убедителни отговори на които да повярваме? Кой ще дава примери пръв?



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - PO TEMATA
29.01.2010 14:56
Ох,ето ти един от нашите родни мъдредци...които се доверяват на мъдрата наука и ни показват на нас"тъпите" и "назадничави"религиозни,как няма Бог и те лично са го разбрали...Но не стига до тук.Човекът предполага,че Бог не е от тази вселена!Може би "Галактически Стопаджия"ще ни даде пояснение по въпроса?
цитирай
2. rockbul - До анонимен
30.01.2010 04:17
Благодаря, че си ми бил/а на гости. Елементарната етика изисква да не се отговаря на анонимен влязъл в къщата ти. Но аз, като вярващ в съзидателният принцип на Вселената и интелигентният дизайн на Света ( по народно му БОГ) ще ти препоръчам да прочетеш и другите ми мъдрувания в моят БЛОГ по тази тема. А колкото до моята логика, действително никой не може да създаде нещо в което сам се намира. Може пък вие да имате такъв пример. Очаквам го с нетърпение. Аз не съм милиционер и не живея в България. Не се притеснявайте и ми дайте някакъв никнейм за да си споделяме мисли по тези теми !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rockbul
Категория: Забавление
Прочетен: 1031928
Постинги: 249
Коментари: 563
Гласове: 1363
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930