Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2011 03:25 - Писмо до детето ми
Автор: rockbul Категория: Забавление   
Прочетен: 3361 Коментари: 1 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Мило мое дете .. 

  Все още не съм остарял/а, но когато и това време дойде и ме видиш стар/а,  моля те, прояви  търпение към мен и се опитай да ме разбереш. 

Ако някой ден ме видиш да  капя дрехите си докато  се храня или да не мога сам/а  да се обличам, моля те, прояви  търпение. 

Спомни си и помисли за дните и времето, които аз съм прекарал/а докато те науча как  да се храниш и обличаш.   

  И ако в разговори повтарям все едни и същи неща, не се сърди  и не ме прекъсвай, просто ме изслушай ! 

Спомни си когато беше малко дете, как ме молеше и аз трябваше да ти чета една и съща прикъзка отново и отново, докато заспиш .

    Ако не искам да се къпя, не ми се присмивай  и не ме обиждай .

 Помниш ли как аз измислях  хиляди  игри, причини и истории  докато успея те  вкарам  в банята. 

     И преди да осъдиш  невежеството ми за нови технологии, дай ми време и не ме гледай с подигравателна усмивка на лицето. 

Аз с голямо търпение те научих много неща: да ядеш правилно, да носиш подходящо облекло, да се справяш с живота. 

     Ако някога докато  си говорим  си  изгубя мисълта или забравя темата на разговор, дай  ми малко време, да си спомния, а ако не успея, не се нервирай.

Не ми е най-важното нещо на света този разговор, а това че съм до теб и че знаеш  да ме изслушваш.   

  И  ако  не искам да ям, не ме карай на сила. 

Аз знам, най-добре, кога имам нужда от храна и кога не.

 А  когато уморените ми крака вече не ми позволяват,  да ходя... 

 Подай ми ръката си както и аз ти  подавах своята, когато ти правеше първите си стъпки .

И ако някога  ти кажа, че вече не искам да живея, че искам вече да умра, не ми се сърди, един ден ще ме разбереш .

Някой  ден ще разбереш, че въпреки всички грешки  които  съм допуснал/а, аз съм искал/а   само най-доброто за теб и съм се опитвал/а да те подготвя за пътуването на живота ти.

  Не  тъгувай, не се ядосвай и не се чувствай безпомощно, когато ме видиш така.

Бъди до мен и се опитай да ме разбереш и да ми помогнеш, така както аз ти помогнах, да започнеш да живееш.

     Бъди  ми опора и дай ми подкрепа,  помогни ми да завърша своето пътуване с любов и търпение. 

Аз ще ти върна усмивката и безкрайната любов, които винаги съм пазил/а  за теб.

   Обичам те,  

мило мое дете ! 

Баща ти ..   / Майка ти ..





Гласувай:
6



1. yotovava - Поздрави,
20.05.2011 07:11
само дето трудно изпълнимо :)))))))))))))
Но такъв е животът.
Валя
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rockbul
Категория: Забавление
Прочетен: 1032230
Постинги: 249
Коментари: 563
Гласове: 1363
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930